My Blog List

Tuesday, May 14, 2013

Setelah 5 bulan berada di IPGKTI

Wah..lama sungguh aku tidak melihat blog aku ni. Sibuk sangat setelah berada di IPGKTI ini, sibuk dengan kuliah, sibuk dengan kursus, kena menghadiri Kursus Induksi Pensyarah Baru..wah penat sungguh. Sekarang pelajar sedang menghadapi peperiksaan akhir semester 1, maka adalah ruang untuk aku melihat blog ini kembali..sudah tidak tahu berapa kali aku kembali..sekali kembali kemudian hilang kembali..tidak tahu, mungkin kekangan masa dan keletihan menyebabkan kadang kala blog ini jadi seperti biskut chipmore.. tak pe lah, mungkin apabila datang sesekali mungkin dapat idea sedikit untuk menulis.. tugas di sini memang agak rencam..walau bagaimana pun seronok gak..dan perkembangan terbaru ialah pada petang ini nanti kami kumpulan koir IPGKTI akan ada rehesal penuh untuk persembahan sambutan hari guru Peringkat Negeri Johor.
I Am For You
 Sebagai orang baru maka selalu aku orang baru di sini di hantarkan nama..tapi ok juga, seronok juga sebab dapat pengalaman baru. Contoh seperti penyertaan ke dalam pasukan Koir ini setidak-tidaknya aku dapat sikit ilmu tentang nyanyian (koir) dan sedikit sebanyak dapat juga 'release' tension.. seronok sebenarnya...

skor Terukir di Bintang

2 comments:

Unknown said...

Begitula tapi itu adalah mekanisma peningkatan ilmu dan pengalaman hidup. Orang yang sering mengelak adalah manusia yang rugi.

Unknown said...

Begitula tapi itu adalah mekanisma peningkatan ilmu dan pengalaman hidup. Orang yang sering mengelak adalah manusia yang rugi.