My Blog List

Sunday, January 13, 2013

kembali buat kali ke2

Kali ini kembali dalam situasi yang berbeza. Kalau dulu aku mengajar di sekolah menengah tetapi kali ini aku kembali dengan jawatan baru..Alhamdulillah rezeki yang ALLAH kurniakan. Mungkin inilah balasan atas kesabaran, pahit getir dan pengorbanan yang aku tempohi..alhamdulillah..terima kasih Ya ALLAH..aku kini di tempatkan di Institut Pendidikan Guru Kampus Temenggong Ibrahim, Jalan Datin Halimah, Johor Bahru. Suasana yang amat berbeza..alhamdulillah aku cepat dapat menyesuaikan diri..memang agak mengejut apabila pada 2 Januari 2013, aku mulakan tugas di Jabatan Ilmu Pendidikan tiba-tiba aku di arahkan masuk kelas selama 5 jam.. bermula 7.45 pagi sehingga 1.15 petang..memang aku termanggu..dan terkejut. Tanpa bersedia aku masuk ke kelas, mujurlah rakan-rakan di sini telah memberi aku bahan dan dengan bahan yang ada aku gagahi masuk ke kelas..mujur subjek yang diberi subjek aku di UKM..lega sikit..

No comments: